我嘅生命靈數之旅

我自小就對心理測驗好有興趣,特別係自我探索呢塊。我記得大學時上過一門通識課,名叫「自我探索與成長」,就係從嗰時開始對呢個領域愈加好奇。直到有一次同大學時嘅助教傾談,我哋討論咗好多身心靈嘅議題,佢就介紹我去上「怡霏」老師嘅課程。喺課堂上,「怡霏」老師嘅教學風格好令我放鬆,仲好舒服。呢種感覺令我好期待下一堂課,亦都好想同啲同學分享。可惜名額有限,要預約先有機會㗎。

之後聽講「怡霏」老師開咗啲工作坊,我就立志話只要經濟許可,一定要去報名參加。去年九月,我去咗日本旅行,遇到一個團友,佢正學塔羅牌。於是我就做咗個諮詢者嘅角色,幫佢解牌。結果令人驚訝!呢件事令我再次想起「怡霏」老師,好彩嘅係去年底得悉佢將會開咗塔羅牌嘅課程,好興奮嘅我就即刻報名。

我嘅生命靈數之旅

「怡霏」老師以生命靈數同流年為起點,引導我哋進入呢個課程嘅氛圍。佢生動地介紹「生命靈數同人生課題」,逐步帶出二十二張主牌,再深入講解四元素、副牌同宮庭牌,總共有78張牌,仲教我哋各種牌陣嘅解牌技巧同培訓。

我嘅生命靈數之旅

透過生命靈數嘅介紹,我了解到自己係9號人,代表隱者,要透過服務嘅方式活出生命嘅力量。呢個認識令我理解點解朋友時常向我尋求意見同感到幫助,因為我內心住咗一個充滿智慧嘅老靈魂。明白咗點樣活出生命嘅力量後,我好激動,深知自己需要全神貫注喺課堂上,因為我可以透過塔羅牌呢個工具幫助更多人,包括尋工嘅朋友、想投資嘅朋友,同埋有感情問題嘅朋友。見到佢們可以找到人生嘅正確方向,我覺得好開心,當然都要多謝「怡霏」老師傳授嘅秘訣,令我有一點點佢嘅功力,至令我有今日嘅表現!

聯絡資訊:

https://msha.ke/yifei1.468913

arrow
arrow
    全站熱搜

    t60dbkyu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()